Despre creațiile Monsari sau ce am mai pus la cale în ultima vreme?

Așa cum ne știți, iubim creațiile îndrăznețe și diferite și mai mult, iubim provocările, așa că, atunci când clienții noștri ne-au provocat să creăm ceva personalizat după propriul lor stil unic, nu am stat pe gânduri și ne-am pus pe treabă.

Un strop din viziunea Monsari, un strop de imaginație și unul de entuziasm și gata! Bine, bine, au fost mai mulți stropi, că altfel nu ar fi ieșit lucruri atât de frumoase de până și noi, care suntem cei mai aspri critici, ne-am îndrăgostit. O fi de la creativitate, o fi de la bucuria sinceră a fiecărui client în momentul când a văzut ce am creat pentru el, cine știe? Cert e că s-a meritat fiecare înțepătură de ac și ne încumetăm să mai facem și alte creații originale pentru toți cei care se încred în noi.

pantaloni Monsari

 

bluza Monsari

Vă mai spunem că de aici până la a crea altceva a mai fost un singur pas. Iar acest altceva nu poate fi surprins decât prin imagini, așa că vă lăsăm și pe voi să vă îndrăgostiți de aceste rochițele pentru fetițe.

rochita Monsari

 

rochita MonsariBoutique

Lasă un răspuns

